Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
Książki / sklep online / koszyk
Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym (część 1)

 

 

Cena:

59 zł przy przedpłacie ceny na konto

68 zł dla płatności przy odbiorze

Ceny zawierają 5% VAT.

Wysyłka w obu przypadkach gratis!

 

 

Książka dotyczy sprzedaży części i usług w warsztacie podczas procesu obsługi. Jest to bowiem najskuteczniejsza technika promocji działalności serwisu. Informacje o technikach sprzedaży, jakie przedstawiono w wydawnictwie, nie są systematycznym wykładem, a pokazują zastosowanie wybranych, najbardziej użytecznych technik w konkretnych sytuacjach, w postaci scenek z komentarzem dotyczącym zarówno technik sprzedaży, jak i procesu obsługi. Tekstowi towarzyszą kolorowe rysunki.

Coraz częściej klient rezygnuje z zakupienia produktu czy usługi, gdyż nie był obsłużony tak, jak by oczekiwał. Każdy z nas ma takie doświadczenie, że opuścił sklep, serwis czy biuro jakiejś firmy, mówiąc sobie: „nigdy więcej tutaj” i przenosił się do kon­kurencji. I odwrotnie – w wielu przypadkach jesteśmy w stanie przymknąć oko na wyższą cenę czy też na inne niedoskonałości, jeżeli pracownicy obsługi stworzą przyjemną atmosferę, czyli zadbają o te najbardziej miękkie elementy jakości. Emocje, czyli odczucia, jakie uda nam się wywołać w trakcie kontak­tu z klientem, będą miały wpływ na jego decyzję: zaufanie, sympatia, tolerancja, zrozumienie itp. (to wszystko emocje!) lepiej i skuteczniej wpłyną na klienta niż złość, irytacja, lekceważenie itd.

W starożytności posłaniec, który przynosił złe wieści, często skracany był o głowę. Dlaczego? Ponieważ źle się kojarzył. Tak właśnie funkcjonujemy i tak pracuje nasz umysł. Odbieramy różne sytuacje i doświadczenia na poziomie emocji i w ten sposób nasz umysł przetwarza te doświadczenia kojarząc z miejscami, ludźmi czy sytuacjami. Dlatego nie odwiedzamy tych miejsc, firm, a często i ludzi, którzy nam się źle kojarzą. Często za to chadzamy do jakiegoś sklepu, pubu czy restauracji dlatego, że dobrze się tam czujemy. Pozytywne emocje w trakcie kontaktu z klientem są równie ważne jak i strona merytoryczna. Zadaniem pracowników obsługi jest więc także budowanie relacji z klientem na emocjach, które tej relacji służą.

Pytanie, jakie dobrze jest sobie postawić, brzmi: jak budować zaufanie i wiarygodno­ść w oczach klientów? Odpowiedź nie jest jednoznaczna, ponieważ składają się na nią różne elementy obsługi klienta, o których mówi książka.

Autorami książki są: Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych, Marcin Urbański zajmujący się sprzedażą i komunikacją oraz Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi.

A może informacje o technikach sprzedaży ze wszystkich książek na tematy sprzedażowe? Są one dostępne w tym zestawie: (klik!)

Spis treści
SZALENIE WAŻNY ROZDZIAŁ WPROWADZAJĄCY 5
ROZDZIAŁ 1. UMÓWIENIE WIZYTY I PRZYGOTOWANIE DO PRZYJĘCIA KLIENTA 22
ROZDZIAŁ 2. PRZYJĘCIE KLIENTA 26
ROZDZIAŁ 3. ORLEN OIL: PRZYJAZD BEZ UMÓWIENIA SIĘ, SZYBKA OBSŁUGA 36
ROZDZIAŁ 4. GOODYEAR: SPRZEDAŻ OPON I USŁUG DODATKOWYCH 43
ROZDZIAŁ 5. FORD: SPRZEDAŻ PODCZAS OCZEKIWANIA NA DIAGNOZĘ 52
ROZDZIAŁ 6. NAPRAWA POJAZDU 60
ROZDZIAŁ 7. SENTECH: NAPRAWA SAMOCHODU, WYMIANA PRZEWODÓW ZAPŁONOWYCH 63
ROZDZIAŁ 8. WYDANIE SAMOCHODU 71
ROZDZIAŁ 9. KONTAKTY POSPRZEDAŻNE: ZAŁATWIENIE REKLAMACJI 77
ROZDZIAŁ 10. KONTAKTY POSPRZEDAŻNE: ZACHĘCANIE DO PONOWNEGO PRZYJAZDU, BADANIE SATYSFAKCJI 81

Statystyka książki
Autor: Maciej Matczak, Marcin Urbański, Maciej Brzeziński
Autor rysunków: Tomasz Tomaszewski
Wydawca: Motomarketing.pl
Liczba stron: 88, w tym 12 stron reklamowych w środku; dodatkowo na 3 stronach okładki (II, III, IV) znajdują się również reklamy
Liczba rozdziałów: 10
Rok wydania: 2009
Format: 230 x 160 mm
Język: polski
ISBN: 978-83-924119-3-2

ARTYKUŁY
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
Najlepsze we flotach (2017-07-08)
Continental po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rz...
Mazda, a potem też Japonia. Satysfakcja dealerów. (2017-06-07)
Mazda po raz czwarty z rzędu okazała się najlepiej ocenianą marką samochodów przez dealerów. Sta...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl