Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
Książki / sklep online / koszyk
Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego

 

 

Cena:

59 zł przy przedpłacie ceny na konto

68 zł dla płatności przy odbiorze

Ceny zawierają 5% VAT.

Wysyłka w obu przypadkach gratis!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najbardziej przydatne w codziennej pracy warsztatu. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji pozycji pt. "Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym". Podręcznik marketingu serwisowego kilka lat temu (zastąpiona przez "Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2" z 2011 roku, która zawiera już treści z "Nowego marketingu...") i były poruszane na szkoleniach prowadzonych przez trenerów Motomarketing.pl.

W książce opisana została tematyka jakości marketingowej, lojalności, wizerunku warsztatu samochodowego oraz zagadnień związanych z marketingiem serwisu oponiarskiego. Jest także rozdział dotyczący psychologicznych elementów marketingu na miejscu w warsztacie oraz duża część o marketingu wewnętrznym, czyli związanym z elementami zarządzania pracownikami w usługach.

Spis treści
ROZDZIAŁ 1. PODSTAWY STOSOWANIA SKUTECZNEGO MARKETINGU W LOKALNYM WARSZTACIE 5
ROZDZIAŁ 2. WIZERUNEK LOKALNEGO WARSZTATU I CZY TO MA JAKIŚ ZWIĄZEK Z CENĄ 16
ROZDZIAŁ 3. WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU SERWISU ŚWIADCZĄCEGO USŁUGI 26
ROZDZIAŁ 4. WYKORZYSTAJ KAŻDĄ OKAZJĘ – WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU NA MIEJSCU 38
ROZDZIAŁ 5. JAKOŚĆ: DOSTĘPNOŚĆ ORAZ SAMOOCENA FIRMY 49
ROZDZIAŁ 6. ELEMENTY LOJALNOŚCI W LOKALNYM WARSZTACIE 59
ROZDZIAŁ 7. LUDZIE: NOWY MARKETING WEWNĘTRZNY 69

Statystyka książki
Autor: Maciej Matczak, Anna Leśnikowska-Jaros
Autor rysunków: Tomasz Tomaszewski
Wydawca: Motomarketing.pl
Liczba stron: 88, w tym 12 stron reklamowych w środku oraz stopki reklamowe na większości stron z tekstem; dodatkowo na 3 stronach okładki (II, III, IV) znajdują się również reklamy
Liczba rozdziałów: 7
Rok wydania: 2010
Format: 230 x 160 mm
Język: polski
ISBN: 978-83-924119-5-6

Autorzy i wydawca nie biorą odpowiedzialności za wykorzystanie przez Czytelników informacji zawartych w książce, za efekty ich wykorzystania, jak również za ewentualne szkody wynikłe z powodu ich stosowania. Osiągnięcie sukcesu w marketingu serwisu zależy od wielu czynników (np. uwarunkowań lokalnego rynku, sposobu prowadzenia biznesu, motywacji pracowników itp.), których autorzy i wydawca nie mogą zawsze kontrolować.

ARTYKUŁY
Polscy kierowcy i nie tylko w badaniu Mobil 1 (2017-12-05)
Według badania przeprowadzonego przez Mobil 1, dla polskiego kierowcy krótki czas naprawy (66 proc.) je...
Rywalizacja ASO (2017-10-24)
Auto Świat zorganizował badanie 200 stacji ASO z 20 marek samochodowych. Odbyło się ono w ramach Garage Quality Check 2017 przeprowadzonego przez Kantar TNS. Sp...
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl