Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
Książki / sklep online / koszyk
Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym

 

 

Cena:

79 zł przy przedpłacie ceny na konto

87 zł dla płatności przy odbiorze

Ceny zawierają 5% VAT.

Wysyłka w obu przypadkach gratis!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym to pierwsze opracowanie:

  • przedstawiające narzędzie pozwalające na proste i tanie pozyskiwanie zleceń w warsztacie samochodowym; skuteczność tego narzędzia można sprawdzić w stu procentach (w przeciwieństwie np. do reklamy), i jest ono prawie darmowe, wymaga niewiele – tylko właściwej organizacji pracy przy jego stosowaniu;

  • ukazujące krok po kroku proces obsługi klienta, właściwy pod względem jakościowym i handlowym; od rozmowy przez telefon, przez przyjęcie, naprawę i wydanie pojazdu, do kontaktu po naprawie.

Tematyka obsługi klienta oraz informacje o najlepszym narzędziu marketingowym pojawiły się w tej samej publikacji, gdyż narzędzie to jest najskuteczniejsze wtedy, gdy cały proces obsługi klienta przebiega właściwie.

Dowiedz się, co należy zrobić, a czego unikać w kontaktach z klientem, krok po kroku. Nie tylko w samej obsłudze, ale również w działaniach handlowych: cenowych, merchandisingowych i innych, na każdym z etapów obsługi: od umówienia wizyty po kontakt po usłudze. Weź do ręki książkę i z marszu wprowadzaj przedstawione rozwiązania.

Postępowanie według opisanych zasad umożliwi wykorzystanie potencjału handlowego klienta w sposób całkowicie uczciwy i korzystny zarówno dla serwisu, jak i dla właściciela pojazdu. Usłysz, jak klient dziękuje Ci za to, że troszczysz się o jego samochód. Niech będzie Ci wdzięczny i zadowolony zostawia pieniądze. Do tego potrzebne jest tylko... najlepsze narzędzie marketingowe. 

Poczuj, jak pieniądze, które wydawałeś na inne narzędzia marketingowe, przestają wypływać Ci z kieszeni, bo nie musisz już np. płacić tyle, co dotej pory, za reklamę lub promocje.

Pozycja przeznaczona jest zarówno dla menedżerów oraz właścicieli jak i pracowników obsługi, a nawet dla mechaników kontaktujących się klientem. Jest narzędziem, którego można użyć w celu budowania standardów, polepszania jakości obsługi w serwisach samochodowych różnej specjalizacji oraz do zwiększania swoich przychodów prostymi metodami.

Rekomendacja
Wziąłem udział w szkoleniu prowadzonym przez autora książki. Narzędzie marketingowe, o którym mówił, jest proste a zarazem bardzo przydatne w pozyskiwaniu nowych zleceń, szczególnie kiedy konkurencja na rynku jest duża. Ważne, by stosować je konsekwentnie i sprawdzać jego skuteczność. Umiejętność jego właściwego użycia jest bardzo cenna.
Karol Góralczyk, Członek Zarządu PHU Moto Mazury w Mrągowie

Wprowadź w swojej firmie opisywane w książce narzędzie. Oprócz tego skorzystaj z rad, co robić w trakcie obsługi klienta. Zarabiaj w ten sposób łatwo i przyjemnie. Klienci też będą zadowoleni. Zobacz, jakie to proste.

 

Korzyści ze stosowania książki

  •  tańsze i prostsze zdobywanie zleceń,
     
  •  usatysfakcjonowanie i przywiązanie klienta dzięki lepszej obsłudze oraz umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty,
     
  •  poprawienie obsługi,
     
  •  a przez to możliwość zwiększenia obrotów i zysków.

 

Odbiorcy książki

  •  właściciele i zarządzający serwisami samochodowymi: autoryzowanymi, sieciowymi, mniejszymi warsztatami niezależnymi; szefowie serwisów, a nawet salonów samochodowych,

  •  pracownicy warsztatów zajmujący się obsługą klienta,

  •  mechanicy biorący udział w procesie naprawy i kontaktu z klientem,

  •  pracownicy marketingu firm mających w swojej ofercie usługi warsztatowe oraz marketingowcy hurtowni motoryzacyjnych,

  •  pracownicy central marek samochodowych, sieci serwisowych, firm produkujących i dystrybuujących części zamienne, opony, płyny i akcesoria, współpracujący z warsztatami, zajmujący się marketingiem usług i produktów, organizacją i wspieraniem działań warsztatów.

  •  osoby studiujące dziedziny związane z zarządzaniem i marketingiem usług motoryzacyjnych oraz z innych powodów interesujący się marketingiem serwisu.


Spis treści

WSTĘP 7
1. WPROWADZENIE DO OBSŁUGI KLIENTA 9
Dlaczego usługa jest inna? 9
Rola pracowników i sprzedaży osobistej 12
Od kogo i od czego zależy sukces handlowy serwisu? 12
Rola sprzedaży osobistej 13
Postrzeganie jakości przez klienta 14
Postrzeganie jakości w szybkim serwisie 15
2. UMÓWIENIE WIZYTY I PRZYGOTOWANIE DO PRZYJĘCIA KLIENTA 21
Umówienie wizyty 21
Rozmowa przez 21
Czynności do podjęcia przy umawianiu klienta na wizytę 25
Planowanie prac 26
3. PRZYJĘCIE KLIENTA 31
Główne czynności przy przyjęciu klienta 31
Dodatkowe wskazówki 35
Działania związane z czasem oczekiwania 35
Istotne dowody materialne przy przyjęciu 38
Działania cenowe przy przyjęciu klienta 38
Działania merchandisingowe w trakcie pobytu klienta 39
4. NAPRAWA 41
Główne czynności podczas naprawy 41
Dodatkowe wskazówki 44
Działania związane z czasem oczekiwania w trakcie naprawy 44
Istotne dowody materialne w trakcie naprawy 46
Działania cenowe w trakcie naprawy 46
5. WYDANIE SAMOCHODU 47
Główne czynności przy wydaniu samochodu 47
Dodatkowe wskazówki 50
Istotne dowody materialne podczas wydania samochodu 50
Działania cenowe 50
6. NAJLEPSZE NARZĘDZIE MARKETINGOWE 51
Idea marketingu w warsztacie 51
Narzędzie – konstrukcja 53
Opis użycia 58
7. KONTAKTY POSPRZEDAŻNE 65
Kontakty ze strony serwisu 65
Telefon po naprawie 65
Obsługa reklamacji 66
Załatwianie reklamacji 66
Wyrażanie opinii przez klientów 69
Ankieta jakościowa 71
Inne rodzaje badań 76
MOTOMARKETING.PL 77


Statystyka książki

Autor: Maciej Matczak
Wydawca: Motomarketing.pl
Liczba stron: 80
Liczba rozdziałów: 7
Rok wydania: 2007
Format: B5
Język: polski
ISBN: 978-83-924119-1-8

ARTYKUŁY
Polscy kierowcy i nie tylko w badaniu Mobil 1 (2017-12-05)
Według badania przeprowadzonego przez Mobil 1, dla polskiego kierowcy krótki czas naprawy (66 proc.) je...
Rywalizacja ASO (2017-10-24)
Auto Świat zorganizował badanie 200 stacji ASO z 20 marek samochodowych. Odbyło się ono w ramach Garage Quality Check 2017 przeprowadzonego przez Kantar TNS. Sp...
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl