Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
Książki / sklep online / koszyk
Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym – część 2

 

 

Cena:

59 zł przy przedpłacie ceny na konto

68 zł dla płatności przy odbiorze

Ceny zawierają 5% VAT.

Wysyłka w obu przypadkach gratis!

 

Zawarte w publikacji rysunki przedstawiają cały proces obsługi klienta, od telefonu przed wizytą, poprzez przyjęcie do warsztatu, oczekiwanie podczas naprawy, wydanie, po kontakty po usłudze, w tym załatwianie reklamacji. Tam gdzie trzeba pojawia się również komentarz, aby Czytelnik bez trudu zorientował się, o jakie zachowanie chodzi. Nawet więc osoby nie zajmujące się dotąd obsługą klienta lub te, które chciałyby szybko dowiedzieć się lub przypomnieć sobie, jak działać lepiej i skuteczniej

Pierwsza część książki ukazała się w 2009 roku pod tytułem „Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym”, a ta siążka prezentuje nowe, nieomawiane w wy­dawnictwie z 2009 roku, techniki sprzedaży i komunikacji z klientem.

Wybór zagadnień omawianych w „Sprze­daż usług i części w warsztacie samochodowym – część 2” został dokonany na podsta­wie opinii uczestników szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta prowadzonych przez Motomarketing.pl. Rozdział pierwszy to wprowadzenie. W rozdziale drugim omawiane są typy klientów, które we wcześniejszych publikacjach nie zostały zaprezentowane wystarczająco dokładnie. W trzecim: wybrane elementy stosowania perswazji w rozmowie z klientem. W czwartym: jak je jeszcze lepiej zastosować w praktyce, wraz z użyciem systemów CRM. Rozdział piąty poświęcony jest szeroko rozumianej mowie ciała, często traktowanej dosyć płytko. W rozdziale szóstym mowa jest o czymś, z czym często borykają się serwisanci, a mianowicie o skutecznym tłumaczeniu klientom zagadnień technicznych. Dzięki temu Czytelnik będzie na przyszłość potrafił uniknąć pułapek braku porozumienia z rozmówcą na polu technicznym. Rozdział siódmy dotyczy właściwych sposobów argumentowania, przedstawiania cech i korzyści produktu, a ósmy – sprzedaży dodatkowej w warsztacie. Ostatni rozdział porusza zagadnienia negocjacji cenowych z klientem, z wykorzystaniem wcześniej przedstawionej wiedzy.

W książce są przedstawione rysunki i scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca. Scenki te są omówione przez specjalistów zajmujących się procesem obsługi i technikami sprzedaży.

A może informacje o technikach sprzedaży ze wszystkich książek na tematy sprzedażowe? Są one dostępne w tym zestawie: (klik!)

Spis treści
ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie 4
ROZDZIAŁ 2. Instrukcja obsługi klienta. Wybrane typy 10
ROZDZIAŁ 3. Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie. Omówienie technik 22
ROZDZIAŁ 4. Integra Software: Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie z wykorzystaniem systemu CRM 29
ROZDZIAŁ 5. Orlen Oil: Rola mowy ciała i gestów w obsłudze klienta na przykładzie sprzedaży oleju silnikowego 37
ROZDZIAŁ 6. Sentech: Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne na przykładzie przewodów i cewek zapłonowych 47
ROZDZIAŁ 7. Premio : Jak budować i wzmacniać argumenty, czyli w jaki sposób praktycznie używać języka korzyści, na przykładzie sprzedaży opon 57
ROZDZIAŁ 8. Sprzedaż dodatkowa – wykorzystanie wybranych reguł wywierania wpływu 69
ROZDZIAŁ 9. Negocjacje cenowe w oparciu o poznane techniki 79

Statystyka książki
Autor: Maciej Matczak, Marcin Urbański, Maciej Brzeziński
Autor rysunków: Tomasz Tomaszewski
Wydawca: Motomarketing.pl
Liczba stron: 88, w tym 12 stron reklamowych w środku oraz stopki reklamowe na większości stron z tekstem; dodatkowo na 3 stronach okładki (II, III, IV) znajdują się również reklamy
Liczba rozdziałów: 9
Rok wydania: 2011
Format: 230 x 160 mm

Język: polski
ISBN: 978-83-924119-7-0

ARTYKUŁY
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
Najlepsze we flotach (2017-07-08)
Continental po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rz...
Mazda, a potem też Japonia. Satysfakcja dealerów. (2017-06-07)
Mazda po raz czwarty z rzędu okazała się najlepiej ocenianą marką samochodów przez dealerów. Sta...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl