Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
Książki / sklep online / koszyk
Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta
 

Cena:

59 zł przy przedpłacie ceny na konto

68 zł dla płatności przy odbiorze

Ceny zawierają 5% VAT.
Wysyłka w obu przypadkach gratis!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W książce z 2012 roku mowa jest m.in. o przepisach GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?) i zarządzaniu warsztatem. Tekst obrazują rysunki.

Uwaga bonus: po zakupie i płatności za książkę kupujący otrzyma gratis tekst dotyczący aktualnych przepisów prawa, po zmianach wprowadzonych z końcem 2014 roku. Uwaga: „stare” przepisy dotyczą umów zawieranych przed 25 grudnia 2014 r.

Spis treści

WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. Słownik przydat nych pojęć
ROZDZIAŁ 2. Tzw. GVO. Który warsztat jest lepszy?
ROZDZIAŁ 3. Prawne aspekty relacji warsztat u z klientem
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie serwisem
ROZDZIAŁ 5. Wskaźniki pomiaru pracy serwisu
ROZDZIAŁ 6. Koszt roboczogodziny i próg rentowności serwisu

Statystyka książki
Autor: Maciej Matczak, Marcin Miśkowicz, Maciej Brzeziński
Autor rysunków: Tomasz Tomaszewski
Wydawca: Motomarketing.pl
Liczba stron: 88, w tym 16 stron reklamowych w środku; dodatkowo na 3 stronach okładki (II, III, IV) znajdują się również reklamy
Liczba rozdziałów: 6
Rok wydania: 2012
Format: 230 x 160 mm
Język: polski
ISBN: 978-83-924119-8-7

ARTYKUŁY
Polscy kierowcy i nie tylko w badaniu Mobil 1 (2017-12-05)
Według badania przeprowadzonego przez Mobil 1, dla polskiego kierowcy krótki czas naprawy (66 proc.) je...
Rywalizacja ASO (2017-10-24)
Auto Świat zorganizował badanie 200 stacji ASO z 20 marek samochodowych. Odbyło się ono w ramach Garage Quality Check 2017 przeprowadzonego przez Kantar TNS. Sp...
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl