Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
Książki / sklep online / koszyk
Sprzedaż w warsztacie samochodowym - część 3.

 

 

Cena:

59 zł przy przedpłacie ceny na konto

68 zł dla płatności przy odbiorze

Ceny zawierają 5% VAT.

Wysyłka w obu przypadkach gratis!

 

 

 

 

Książka prezentuje nowe, nieomawiane do tej pory techniki sprzedaży i komunikacji z klientem.

Uwaga: książka zawiera zupełnie nowe treści, nieobecne w poprzednich książkach.

Rozdział pierwszy to wprowadzenie i podsumowanie dotychczasowych informacji, jakie ukazały się we wcześniejszych książkach. W rozdziale drugim omawiana jest rola pytań w sprzedaży. W trzecim: cele i techniki prezentacji produktu i usługi. W czwartym skupiamy się na tym, jak wykorzystać efekt wzbudzenia w kliencie ciekawości. Rozdział piąty poświęcony jest tematyce zamykania sprzedaży w rozmowie z klientem. W rozdziale szóstym mowa jest o podejściu negocjacyjnym do rozmowy sprzedażowej.

W książce są przedstawione rysunki i scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca.

A może informacje o technikach sprzedaży ze wszystkich książek na tematy sprzedażowe? Są one dostępne w tym zestawie: (klik!)

Spis treści
WSTĘP 5
ROZDZIAŁ 1. Proces przygotowania i realizacji sprzedaży 6
ROZDZIAŁ 2. Ford. Pytania w sprzedaży 25
ROZDZIAŁ 3. Sentech. Prezentacja w procesie sprzedaży 38
ROZDZIAŁ 4. Ciekawość w procesie sprzedaży 51
ROZDZIAŁ 5. Zamknięcia sprzedaży 62
ROZDZIAŁ 6. „Jakoś się dogadamy”, czyli negocjacje z klientem 74

Statystyka książki
Autor: Marcin Urbański, Dorota Sitek, Maciej Matczak
Autor rysunków: Tomasz Tomaszewski
Wydawca: Motomarketing.pl
Liczba stron: 88, w tym 11 stron reklamowych w środku oraz stopki reklamowe na większości stron z tekstem; dodatkowo na 3 stronach okładki (II, III, IV) znajdują się również reklamy
Liczba rozdziałów: 6
Rok wydania: 2013
Format: 230 x 160 mm
Język: polski
ISBN: 978-83-924119-9-4

ARTYKUŁY
Polscy kierowcy i nie tylko w badaniu Mobil 1 (2017-12-05)
Według badania przeprowadzonego przez Mobil 1, dla polskiego kierowcy krótki czas naprawy (66 proc.) je...
Rywalizacja ASO (2017-10-24)
Auto Świat zorganizował badanie 200 stacji ASO z 20 marek samochodowych. Odbyło się ono w ramach Garage Quality Check 2017 przeprowadzonego przez Kantar TNS. Sp...
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl