Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
Książki / sklep online / koszyk
Ilustrowany proces obsługi klienta w warsztacie samochodowym. Komiks
 

Cena:

59 zł przy przedpłacie ceny na konto

68 zł dla płatności przy odbiorze

Ceny zawierają 5% VAT.

Wysyłka w obu przypadkach gratis!

 

Zawarte w publikacji rysunki przedstawiają cały proces obsługi klienta, od telefonu przed wizytą, poprzez przyjęcie do warsztatu, oczekiwanie podczas naprawy, wydanie, po kontakty po usłudze, w tym załatwianie reklamacji. Tam gdzie trzeba pojawia się również komentarz, aby Czytelnik bez trudu zorientował się, o jakie zachowanie chodzi. Nawet więc osoby nie zajmujące się dotąd obsługą klienta lub te, które chciałyby szybko dowiedzieć się lub przypomnieć sobie, jak działać lepiej i skuteczniej handlowo, mogą bardzo szybko odnaleźć właściwy element procesu.

Znajdzie się także coś dla pracowników stacji kontroli pojazdów – jedna z części komiksu przedstawia naj­ważniejsze elementy towarzyszące marketingowi usług w kontakcie z klientem – ukazane właśnie na przykładzie wizyty klienta w SKP.

Spis treści
WSTĘP, 3
ROZDZIAŁ 1. Kluczowe elementy komunikacji usług na przykładzie Stacji Kontroli Pojazdów 7
ROZDZIAŁ 2. Telefoniczne umówienie wizyty 14
ROZDZIAŁ 3. Przyjęcie klienta, część 1 21
ROZDZIAŁ 4. Przyjęcie klienta, część 2 30
ROZDZIAŁ 5. Naprawa 38
ROZDZIAŁ 6. Wydanie samochodu 44
ROZDZIAŁ 7. Kontakty po usłudze i załatwianie reklamacji 52

Statystyka książki
Tekst i koncepcja: Maciej Matczak
Autor rysunków: Tomasz Tomaszewski
Wydawca: Motomarketing.pl
Liczba stron: 56, w tym 11 stron reklamowych w środku; dodatkowo na 3 stronach okładki (II, III, IV) znajdują się również reklamy
Liczba rozdziałów: 7
Rok wydania: 2014
Format: 230 x 160 mm
Język: polski
ISBN: 978-83-938173-0-6

ARTYKUŁY
Polscy kierowcy i nie tylko w badaniu Mobil 1 (2017-12-05)
Według badania przeprowadzonego przez Mobil 1, dla polskiego kierowcy krótki czas naprawy (66 proc.) je...
Rywalizacja ASO (2017-10-24)
Auto Świat zorganizował badanie 200 stacji ASO z 20 marek samochodowych. Odbyło się ono w ramach Garage Quality Check 2017 przeprowadzonego przez Kantar TNS. Sp...
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl