Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
Polityka prywatności

1. "Motomarketing.pl" Maciej Matczak (Motomarketing.pl) zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdego użytkownika serwisu www.motomarketing.pl oraz newslettera obowiązuje aktualna Polityka Prywatności znajdująca się na tej stronie.

2. Korzystanie z serwisu www.motomarketing.pl i newslettera oznacza zgodę na Politykę Prywatności.

3. Zaprenumerowanie elektronicznego i bezpłatnego newslettera wymaga podania w odpowiednim formularzu swoich danych. Wymaga to uzyskania potwierdzenia za pośrednictwem linku znajdującego się w przesłanym odbiorcy mailu. Potwierdzenie takie oznacza zgodę na otrzymywanie od Motomarketing.pl newslettera (co do zasady ukazuje się on co kilka miesięcy, ale może mieć również wydania specjalne) zawierającego artykuły oraz informacje handlowe (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. nr 144, poz. 1204).

4. Motomarketing.pl nie sprzedaje i nie udostępnia osobom trzecim danych personalnych czy adresowych klientów/użytkowników serwisu.

5. Ewentualne podmioty zlecające Motomarketing.pl komercyjne mailingi nie mają wglądu w dane kontaktowe osób znajdujących się na listach adresowych Motomarketing.pl.

6. W przypadku zamawiania produktów w serwisie www.motomarketing.pl będzie wymagane podanie pełnych danych osobowych, wykorzystanych tylko w celu realizacji danego zamówienia.

7. Strona Motomarketing.pl może używać informacji zapisanych za pomocą plików typu cookies i podobnych technologii, podobnie jak firmy zamieszczające reklamy oraz firmy badawcze. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie ze stron Motomarketing.pl bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

8. Motomarketing.pl nie bierze żadnej odpowiedzialności za wykorzystanie przez Czytelników informacji zawartych w tym serwisie internetowym i za ewentualne szkody wynikłe z powodu ich wykorzystania. Motomarketing.pl nie bierze na siebie odpowiedzialności za zamieszczone w serwisie oraz w newsletterach reklamy oraz informacje handlowe pochodzące od zewnętrznych zleceniodawców.

9. W przypadku pytań oraz w celu usunięcia lub modyfikacji danych z listy newslettera należy napisać pod adres: info@motomarketing.pl

ARTYKUŁY
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
Najlepsze we flotach (2017-07-08)
Continental po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rz...
Mazda, a potem też Japonia. Satysfakcja dealerów. (2017-06-07)
Mazda po raz czwarty z rzędu okazała się najlepiej ocenianą marką samochodów przez dealerów. Sta...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl