Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
PRODUCENCI I DYSTRYBUTORZY


Producentom (markom) i dystrybutorom części zamiennych, akcesoriów, opon, olejów, płynów, podzespołów oraz samochodów, itp. oferujemy:

  • szkolenia dla specjalistów i menedżerów (sprzedaż i komunikacja, motywacja, zarządzanie zespołem, automotywacja) oraz dla pracowników Waszych dystrybutorów regionalnych

  • szkolenia dla pracowników magazynów

  • szkolenia zamknięte dla współpracujących warsztatów samochodowych

  • udział w szkoleniach otwartych dla pracowników firmy oraz współpracujących warsztatów (szkolenia takie organizowane są zwykle wiosną w kwietniu bądź maju oraz jesienią w październiku bądź listopadzie)

  • dedykowane książki z własnym logo jako prezenty dla serwisów (lub książki w formie już dostępnej na rynku)

  • teksty w celu rozpowszechniania wśród współpracujących warsztatów

  • rysunki do potrzeb szkoleniowych lub informacyjnych

ARTYKUŁY
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
Najlepsze we flotach (2017-07-08)
Continental po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rz...
Mazda, a potem też Japonia. Satysfakcja dealerów. (2017-06-07)
Mazda po raz czwarty z rzędu okazała się najlepiej ocenianą marką samochodów przez dealerów. Sta...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl