Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
SIECI SERWISOWE


Sieciom serwisowym oferujemy:

  • dedykowane książki z własnym logo jako materiały szkoleniowe i prezenty dla serwisów (lub książki w formie już dostępnej na rynku)

  • szkolenia zamknięte dla serwisów należących do sieci

  • udział w szkoleniach otwartych dla pracowników firmy oraz współpracujących warsztatów (szkolenia takie organizowane są zwykle wiosną w kwietniu bądź maju oraz jesienią w październiku bądź listopadzie)

  • krótsze prezentacje wybranego tematu podczas spotkań z warsztatami

  • audyty marketingowo-organizacyjne współpracujących warsztatów

  • opracowywanie standardów obsługi klienta

  • wyliczanie kosztu roboczogodziny w warsztatach

  • reklamę w książkach docierających do co najmniej 10.000 warsztatów

  • zakup naszych rysunków do potrzeb szkoleniowych

  • szkolenia dla pracowników centrali (sprzedaż / komunikacja, automotywacja, zarządzanie zmianą)

 

ARTYKUŁY
Strona www, cz.3 (2018-06-03)
W czasopiśmie Serwis Motoryzacyjny swego czasu ukazywały się nasze teksty dotyczące podstaw obecności warsztatów samochodowych w Internecie. Zgodnie z um...
Strona www, cz.2 (2018-04-05)
W czasopiśmie Serwis Motoryzacyjny swego czasu ukazywały się nasze teksty dotyczące podstaw obecności warsztatów samochodowych w Internecie. Zgodnie z um...
Opieka prawna dla warsztatów współpracujących z Inter Team (2018-02-08)
Inter-Team wprowadził nowy produkt w postaci opieki prawnej. Jest on skierowany do wszystkich warsztató...
Polscy kierowcy i nie tylko w badaniu Mobil 1 (2017-12-05)
Według badania przeprowadzonego przez Mobil 1, dla polskiego kierowcy krótki czas naprawy (66 proc.) je...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl