Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
SIECI SERWISOWE


Sieciom serwisowym oferujemy:

  • dedykowane książki z własnym logo jako materiały szkoleniowe i prezenty dla serwisów (lub książki w formie już dostępnej na rynku)

  • szkolenia zamknięte dla serwisów należących do sieci

  • udział w szkoleniach otwartych dla pracowników firmy oraz współpracujących warsztatów (szkolenia takie organizowane są zwykle wiosną w kwietniu bądź maju oraz jesienią w październiku bądź listopadzie)

  • krótsze prezentacje wybranego tematu podczas spotkań z warsztatami

  • audyty marketingowo-organizacyjne współpracujących warsztatów

  • opracowywanie standardów obsługi klienta

  • wyliczanie kosztu roboczogodziny w warsztatach

  • reklamę w książkach docierających do co najmniej 10.000 warsztatów

  • zakup naszych rysunków do potrzeb szkoleniowych

  • szkolenia dla pracowników centrali (sprzedaż / komunikacja, automotywacja, zarządzanie zmianą)

 

ARTYKUŁY
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
Najlepsze we flotach (2017-07-08)
Continental po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rz...
Mazda, a potem też Japonia. Satysfakcja dealerów. (2017-06-07)
Mazda po raz czwarty z rzędu okazała się najlepiej ocenianą marką samochodów przez dealerów. Sta...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl