Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
SIECI SERWISOWE


Sieciom serwisowym oferujemy:

  • dedykowane książki z własnym logo jako materiały szkoleniowe i prezenty dla serwisów (lub książki w formie już dostępnej na rynku)

  • szkolenia zamknięte dla serwisów należących do sieci

  • udział w szkoleniach otwartych dla pracowników firmy oraz współpracujących warsztatów (szkolenia takie organizowane są zwykle wiosną w kwietniu bądź maju oraz jesienią w październiku bądź listopadzie)

  • krótsze prezentacje wybranego tematu podczas spotkań z warsztatami

  • audyty marketingowo-organizacyjne współpracujących warsztatów

  • opracowywanie standardów obsługi klienta

  • wyliczanie kosztu roboczogodziny w warsztatach

  • reklamę w książkach docierających do co najmniej 10.000 warsztatów

  • zakup naszych rysunków do potrzeb szkoleniowych

  • szkolenia dla pracowników centrali (sprzedaż / komunikacja, automotywacja, zarządzanie zmianą)

 

ARTYKUŁY
Polscy kierowcy i nie tylko w badaniu Mobil 1 (2017-12-05)
Według badania przeprowadzonego przez Mobil 1, dla polskiego kierowcy krótki czas naprawy (66 proc.) je...
Rywalizacja ASO (2017-10-24)
Auto Świat zorganizował badanie 200 stacji ASO z 20 marek samochodowych. Odbyło się ono w ramach Garage Quality Check 2017 przeprowadzonego przez Kantar TNS. Sp...
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl