Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
ZAKŁADY PRODUKCYJNE


Zakłady produkcyjne i fabryki, a także magazyny w branży motoryzacyjnej mają wpisane w swój rozwój doskonalenie procesów, które stymulowane jest potrzebą bycia konkurencyjnym. Na co dzień oznacza to by produkować oraz magazynować lepiej, szybciej, taniej. Zlecenia pozyskują te firmy, które dotrzymują terminów, wywiązują się z wydajności, jakości i pozostają konkurencyjne finansowo. Ceniona jest otwartość na nowe wdrożenia i elastyczność reagowania na zamówienia.

Te efekty wypracowuje zespół ludzi - pracowników i ich przełożonych. Doskonalenie procesów, tak niezbędne dla funkcjonowania zakładu, nie zastąpi doskonalenia kompetencji kierowników, chcących skutecznie wywiązywać się z roli zarządcy i roli przywódcy.

Proponujemy więc szkolenia dla zakładowej kadry menedżerskiej każdego szczebla (szkolenia dla szkolenia dla mistrzów, brygadzistów, liderów). Przełożeni, którzy nie odebrali wykształcenia z zakresu zarządzania ludźmi, będą mieli okazję uzupełnić swoje kompetencje, a pozostali menedżerowie - podwyższyć umiejętności w tym zakresie. Szkolenia to również świetna okazja do wymiany doświadczeń i wypracowywania nowych standardów zachowań.

Co proponujemy? Podstawowe tematy szkoleń z zarządzania pracownikami to:

1. Stawiam cele i zadania - planuję!
2. Deleguję, monitoruję, egzekwuję - zarządzam!  
3. Motywuję na co dzień - dopinguję!
4. Rozwiązuję problemy i decyduję - zmieniam!

Więcej o celach tych szkoleń: 

Wszystkie szkolenia mają charakter praktyczny - składają się z ćwiczeń doskonalących umiejętności oraz ugruntowujących wiedzę. Ćwiczenia odwołują się do sytuacji z codziennej pracy uczestników, w tym do przypadków postrzeganych jako trudne, które wymagają pogłębionej analizy.

Wśród szczegółowych zagadnień szkoleniowych możemy wymienić następujące:

  • jak zarządzam? przegląd i rozwój kompetencji menedżerskich;
  • rola kierownika i komunikacja z zespołem;
  • zarządzanie przez cele i zarządzanie przez zadania;
  • delegowanie - zadanie skutecznego menedżera;
  • style kierowania - elastyczny menedżer to skuteczny menedżer, egzekwowanie realizacji zadań;
  • prowadzenie spotkań z zespołem;
  • prowadzenie rozmów indywidualnych z pracownikami: delegujących, monitorujących, egzekwujących, oceniających;
  • motywowanie pozafinansowe - budowanie pozycji przywódcy zespołu;
  • zarządzanie zmianą i motywowanie zespołu w sytuacji zmiany;
  • rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji;
  • współpraca i kreatywność w zespole;
  • asertywność w pracy menedżera;
  • budowanie i organizacja zespołu;
  • zarządzanie emocjami i radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych;
  • stymulowanie rozwoju i budowanie automotywacji pracowników;
  • rekrutacja - jak pozyskać dobrego pracownika do firmy;
  • różne aspekty komunikacji.

Szkolenia prowadzone są przez trenera, psychologa, z doświadczeniem szkoleniowym w motoryzacyjnych zakładach produkcyjnych, a także m.in. w rekrutacjach i ocenach pracowników.

ARTYKUŁY
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
Najlepsze we flotach (2017-07-08)
Continental po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rz...
Mazda, a potem też Japonia. Satysfakcja dealerów. (2017-06-07)
Mazda po raz czwarty z rzędu okazała się najlepiej ocenianą marką samochodów przez dealerów. Sta...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl