Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
Artykuły
Polscy kierowcy i nie tylko w badaniu Mobil 1 (2017-12-05)
Według badania przeprowadzonego przez Mobil 1, dla polskiego kierowcy krótki czas naprawy (66 proc.) jest ważniejszy od kosztów (63 proc.).W Niemczech 30 proc. kierowców wybiera w...
czytaj więcej...
Rywalizacja ASO (2017-10-24)
Auto Świat zorganizował badanie 200 stacji ASO z 20 marek samochodowych. Odbyło się ono w ramach Garage Quality Check 2017 przeprowadzonego przez Kantar TNS. Sprawdzano, jak klientem zajmuje się dorad...
czytaj więcej...
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależnej sieci serwisów w Polsce.Euro Repar Car Service będzie obsługiwać samochody więks...
czytaj więcej...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej. Pomoże ono organizatorom oraz sponsorom różnych form edukacji, a także kierowniko...
czytaj więcej...
Najlepsze we flotach (2017-07-08)
Continental po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rzetelnością i profesjonalizmem w relacjac...
czytaj więcej...
Mazda, a potem też Japonia. Satysfakcja dealerów. (2017-06-07)
Mazda po raz czwarty z rzędu okazała się najlepiej ocenianą marką samochodów przez dealerów. Stało się to w 10. edycji badania firmy doradczej EY oraz DCG Dealer Consulting. Kolejne pozy...
czytaj więcej...
Najlepsi pracownicy na świecie (2017-04-25)
Pierwsze miejsce na świecie w kategorii Najlepszy Pracownik (Technik Serwisowy Krzysztof Funkowicz) i trzecie miejsce w kategorii Doradca Serwisowy (Sebastian Chojecki) to osiągnięcia Polaków z...
czytaj więcej...
Fus najlepszy na świecie w akcesoriach (2017-03-28)
Ogłoszono wyniki międzynarodowego plebiscytu marki BMW na punkt dealerski najlepiej realizujący założenia komunikacji sprzedażowej i marketingowej w zakresie akcesoriów. Wygrał warszawski deale...
czytaj więcej...
Strona www, cz.1 (2017-03-20)
W czasopiśmie Serwis Motoryzacyjny swego czasu ukazywały się nasze teksty dotyczące podstaw obecności warsztatów samochodowych w Internecie. Zgodnie z umową z SM możemy teraz je publikować. Zam...
czytaj więcej...
Norauto bierze Feu Vert (2017-02-08)
Polska spółka francuskiej firmy Norauto, do której należą samochodowe sklepy i serwisy (pod jednym dachem), przejmie kontrolę nad krajowymi placówkami Feu Vert w marcu 2017 roku. ...
czytaj więcej...
Części Forda nie do forda (2017-02-01)
Ford rozwija swoją nową markę części zamiennych, Omnicraft. Będą to podzepoły do samochodów konkurencji.Taką strategię zaproponowało już kiedyś np. Renault z linią Motrio, a sam Ford ma sw&oacu...
czytaj więcej...
Tymczasem w konkursie Warsztat Roku... (2016-12-22)
Polskie jury europejskiego konkursu pn. Warsztat Roku nagrodziło serwisy Boscha we wszystkich trzech kategoriach – mały, średni i duży warsztat. Ale inne warsztaty też.W kategorii I – wars...
czytaj więcej...
Złoty Klucz 2016 (2016-12-09)
Po raz trzeci z rzędu Renault Polska otrzymało Złoty Klucz Jakości. Wyróżnienie to jest przyznawane na podstawie niezależnego Audytu Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizow...
czytaj więcej...
Kiedy negocjować - z cyklu „Jak sprzedawać usługi i części? (2016-11-16)
Publikujemy fragment z książki „Sprzedaż warsztacie samochodowym – część 3”, wydanej przez Motomarketing.pl i dostępnej na www.motomarketing.pl.Jak często przy okazji kontaktó...
czytaj więcej...
Nissan znowu poprawia. Samochód zastępczy gratis (2016-09-20)
Robert Prusiński, dyrektor polskiego oddziału Nissan Sales Central & Eastern Europe, zapowiada walkę o jakość ASO. Poniżej cytaty z jego rozmowy z Pawłem Janasem z Instytutu Samar:- Będziemy konce...
czytaj więcej...
1 | 2 | 3 | ... | > | >> | 
ARTYKUŁY
Polscy kierowcy i nie tylko w badaniu Mobil 1 (2017-12-05)
Według badania przeprowadzonego przez Mobil 1, dla polskiego kierowcy krótki czas naprawy (66 proc.) je...
Rywalizacja ASO (2017-10-24)
Auto Świat zorganizował badanie 200 stacji ASO z 20 marek samochodowych. Odbyło się ono w ramach Garage Quality Check 2017 przeprowadzonego przez Kantar TNS. Sp...
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl