Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
ROZUMIEM
Obsługa i sprzedaż: warsztat sklep OTWARTE 25 sty

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W WARSZTACIE ORAZ SKLEPIE
czyli zestaw technik do natychmiastowego zastosowania

 

Łódź, 25 stycznia 2017
start g.10.15 do koniec ok. g.18.00.

 

Celem szkolenia jest poznanie najważniejszych technik, które pozwolą skutecznie sprzedawać klientowi usługi i części (opony, oleje itp.). Mamy jeden dzień, więc przećwiczymy to, co najważniejsze!

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Dlaczego usługa jest inna niż towar, dlaczego trudniej ją komunikować i sprzedawać. I – co najważniejsze – jak sobie z tym radzić.
  • Kluczem jest podobieństwo i lubienie! Czyli dopasowanie się do klienta na poziomie ciała (postawy) i głosu, a także na innych płaszczyznach. Dopasujesz się – łatwiej sprzedasz! Trochę o tej tematyce piszemy w naszym artykule.
  • Właściwe argumenty – jak je budować w oparciu o wartość własnej oferty, potrzeby klienta oraz jego emocje, jak również w oparciu o postrzeganie produktów dostępnych na rynku?
  • Właściwa prezentacja produktu / usługi. Co robić po kolei i jak serwować argumenty, o których się dowiedzieliśmy.
  • Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta.

Prowadzący szkolenie jest szkoleniowcem z kilkunastoletnim stażem. Przygotowywał i prowadził szkolenia z zakresu sprzedaży, wywierania wpływu, perswazji, komunikacji, negocjacji, prezentacji i autoprezentacji. Certyfikowany trener marketingu perswazyjnego, posiada ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i sprzedaży wyni­kające z wcześniejszej działalności gospodarczej. Szkolił pracowników wielu firm motoryzacyjnych.

Cena szkolenia 475 zł netto + 23% VAT za osobę. W przypadku kilku osób z jednej firmy możliwy rabat ustalany indywidualnie. W cenie materiały, obiad, przerwy kawowe. Dzień wcześniej szkolenie z rentowności serwisu: dla zainteresowanych oboma szkoleniami cena będzie również ustalana indywidualnie, w zależności od liczby chętnych.

Pytania i zapisy pod numerem tel. 601 175 196 lub info@motomarketing.pl.

***

ZASADY ZAPISÓW NA SZKOLENIA:

1. Należy potwierdzić uczestnictwo (ile osób?) telefonicznie (tel. 601 175 196) lub mailem info@motomarketing.pl.

2. Osoby, które się zgłoszą, otrzymają potwierdzenie, czy minimalna grupa na szkolenie się ukonstytuowała. Jeśli tak, osoby zgłoszone zostaną poproszone o dokonanie płatności pełnej kwoty za szkolenie, na konto Motomarketing.pl Maciej Matczak, ul. Graniczna 65R/1, 93-428 Łódź; nr konta: 60 1140 2004 0000 3702 4093 8889 w mBanku S.A. Ta płatność (po potwierdzeniu organizacji szkolenia) musi mieć miejsce najpóźniej na dwa tygodnie przed datą szkolenia lub w terminie ustalonym z Motomarketing.pl. Ewentualne późniejsze wpłaty (jeśli będzie wolne miejsce na szkoleniu) skutkują wyższą ceną o 100 zł netto.

3. Uczestnikiem szkolenia organizowanego przez Motomarketing.pl może być tylko osoba, która dokonała pełnej wpłaty ceny szkolenia. W trakcie szkolenia uczestnik otrzyma fakturę VAT.

4. Z powodu niemożności natychmiastowej rekrutacji na szkolenie nowych uczestników, osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniu bądź w jego części, nie przysługuje zwrot pieniędzy, ani w całości, ani w części. Nieobecny uczestnik otrzyma fakturę, o ile szkolenie odbędzie się.

5. Gdyby szkolenie nie odbyło się z powodu niewpłacenia ceny przez minimalną liczbę uczestników, wpłacone kwoty zostaną w pełni zwrócone.

ARTYKUŁY
Serwisy niezależne francuskiej marki (2017-09-21)
Prezes PSA w Polsce David Guerin, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service - wielomarkowej niezależn...
Nowość. Jak maksymalizować efekty szkoleń? (2017-08-21)
Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie nt. zwiększania efektów szkoleń dla branży motoryzacyjnej...
Najlepsze we flotach (2017-07-08)
Continental po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rz...
Mazda, a potem też Japonia. Satysfakcja dealerów. (2017-06-07)
Mazda po raz czwarty z rzędu okazała się najlepiej ocenianą marką samochodów przez dealerów. Sta...
POLECAMY
Projekt
Wykonanie
Copyright © 2006 - 2015 Motomarketing.pl